Fullt upp

Idag skulle jag städa lite i vardagsrummet men lite blev mer och det slutade med att jag möblerade om hela rummet istället! Men nu är jag nöjd iallafall :)
Minerva skötte sig exemplariskt och hennes största nöje bestod i att gå längs med bordet och soffan.
Sen fick hon leverpastejssmörgås vilket är favoriten nu och morotspure till det. Hon är relativt hård i magen nu efter dessa dagar med mera mat fast hon verkar inte bekymra sig över det utan bajset kommer ut även fast det är hårdare.
Snart ska jag till elgiganten med svärmor för inköpandet av dammsugaren men Minerva får stanna hemma med pappsen.
Hon har nu sovit i 2 timmar och hade lite feber imorse så tror att det är fler tänder på gång nu, hon vaknar inte ens av mitt knapprande på tangentbordet :)
Fick dåliga nyheter att min kompis mamma ligger på sjukhuset sen några dagar tillbaks och dom tror att hon har cancer..Hon skulle röntgas idag så hoppas på bra nyheter.
Det får mig att tänka på min mamma som gick bort i cancer. Hon dog den 18 dec för ganska precis 8 år sedan efter att vi bara vetat om cancern några månader. Men forskningen fortsätter gå framåt så en cancerdiagnos behöver ju inte betyda att det är kört tack och lov!
imorgon fyller jag år, hipp hurra vilken dag! eller nått :) Då blir det bakning etc innan svär släkten dyker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0