Fullt upp

Får inte riktigt tid att skriva då det händer saker jämt nu när syrran är här.
Men julen flöt på bra och bilder kommer när jag får lite mer tid!. Så fort Minerva vaknar ska vi göra pepparkakshus. Igår var jag och syrran ut på Harrys och tog ett par öl. Hade kul och det var skönt att komma ifrån lite :) Idag är jag bakis första gången på 1,5 år! Det är jag värd men inget jag saknat :)
Minerva trivs med sina kusiner och hon sover hela nätterna nu! Antar för att det är fullt upp hela tiden. Igår somnade hon halv 9 och sov ända tills 7 imorse i sitt rum. Skönt iom jag och syrran inte kom hem förrens halv 3 så blev lugnt för Andreas :)
Nu ska jag försöka sova några minuter medans lilltjejen sover middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0