Dan före dan före dopparedan..

Idag har granen kommit på plats med sina juleljus i! Resten får kidsen fixa imorgon när dom kommer.
Allt är städat utan badrummen som jag tar imorn medans jag färgar håret. Allt planerat in i minsta detalj :). Sista shoppingen blir det imorgon med så fullt upp.

Minerva är otroligt mammig just nu så blir skönt med folk omkring så hon "avvänjs" lite. Idag badade hon och jag efter maten och hon tar tag i min tutte och säger Tuuttteee..tror dock det var en lyckträff och att hon inte riktigt förstod vad hon sa men man vet aldrig haha.

Andreas skulle filma ett av hennes skrattanfall men blev en hungrig Minerva istället! ;p

http://www.youtube.com/watch?v=czuuBch824g

Nu ska jag se film och sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0