<3 mamma

Idag är det exakt 8 år sen min mamma gick bort i cancer. Så länge sen men ändå så kort. Jag vaknade exakt samma tid i morse som dom ringde från sjukhuset med den tråkiga nyheten.lite mystiskt att det blev precis samma tid. Som med Minerva när hon vaknade exakt samma tid hon föddes nu när hon fyllde 8 månader. Väldigt tråkigt mamma aldrig fick träffa min dotter men vem vet, hon kanske finns där någonstanns och vakar över oss! Eller så firar hon och pappa jul på kanarieöarnas himmel just nu! :)

Kallt kallt kallt är det ute men idag vågade vi oss ut på en tur in till stan och vidare till ica maxi. Var inte lika kallt som igår då det blåste ute.
Idag kom tågbiljetterna fram till syrran så nu är det bara att vänta :)

Här har vi lite bilder på underverket från idag.

Här är tidigare idag efter vilan glad som vanligt!


Här har vi lilltrollet nyss när jag trodde hon skulle sova men efter lite tutte blev det full rulle igen..


Och här  bara måste hon skynda sig till mig när hon ser kameran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0