20 December

Nu är det dan före dan före dan före dan före dopparedan!
På onsdag kommer syrran och kidsen! äntligen :) Dom kommer inte förens kl 19 på kvällen dock så då blir det sen middag och ev bingo uppesittarkvällen ( skittråkigt jag vet men haft det som tradition med mina föräldrar ;p)

Igår åkte jag och Minerva med farmor till Willys och storhandlade. Var inte så farligt mycket folk faktiskt och inte tomt på hyllorna än. Förra året handlade jag den 23e och då var det helt tomt.

Idag ska vi till farmor och farfar och baka julgodis och dricka glögg. I år får även jag dricka vinglögg!! :)

Minerva är jättemammig just nu och ska helst bara kramas. Inget fel i det dock. Nu står hon här vid sänggaveln och sträcker upp armarna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0