trött tröttare tröttast

idag har det varit toksvårt för lillan att sova!..först vakna hon kl 6 imorse och somnade inte förens efter kl 10 och fick sova ca 45 min. efter det åkte vi till A6 fram och tillbaka och på hemvägen var det bara gråt gråt gråt för hon var så trött så när vi kom hem somna hon med tutten i munnen men självklart ringde telefonen 5 min senare!..så var det kört i 2 timmar till! kl 3 somna hon äntligen om och jag skicka sms till Andreas att Snälla! låt henne sova när du kommer hem men vem störtar in 15 min senare och väcker en liten Minerva!
Så nu har jag gett upp och nu får han ta hand om henne ett tag.
imorse när hon var som argast lyckades hon ställa sig i kryp ställning och hoppa så lyckades jag få till ett någolunda kort på henne där man iallafall ser lite att hon står upp!


Och så fick det bli ett när hon var glad med och lekte med sina nycklar!


imorgon blir det storhandling på willys och det kan behövas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0