Torsdag

Idag har inte hänt så mycket.Minerva och jag hade en lång sov stund på dagen vilket var riktigt skönt och nu sover hon för natten!
Hon har blivit riktigt snabb på att ta sig fram bakåt så att säga..halvt krypandes halvt ålandes men framåt funkar inte än. Rätt som det är ligger hon vid sängkanten med benen utanför så man får vara snabb och se till att ha stenkoll på henne!
Just nu har jag stillat min hunger med lite glass som fick bli både lunch och middag idag! visst är jag nyttig ? men har inte riktigt fått in knepet att laga mat och ta hand om en trött unge samtidigt.
Imorgon ska jag försöka ta mig iväg till A6 på dagen om jag har någon ork.
Nu ska jag krypa ner bredvid min lilla älskade dotter och se en film ( hur länge jag nu får se innan jag somnar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0