titta jag kryper! ( nästan)

Tog runt 20 kort innan jag äntligen hann med att få ett i kryp ställning!..förädaren lägger sig plastt ner när hon märker att kameran är framme den lilla boven!
Fick göra ett avbrott här nu och ta 2 till då hon stod och gungade fram och tillbaka på alla 4!

detta tog jag efter 20 misslyckade och kommande 2 blev till nyss då hon trodde jag lagt bort kameran!






hon kryper/ålar baklänges men inte framlänges än!

idag har vi varit på promenad runt sjön med 10 andra mammor och barnvagnar sen blev det fika på kaffe paus.
Nu är vi hemma men som ni kunde se på bilderna behagas det inte att sova även fast det var ett bra tag sen nu!
Mennu ska jag försöka få henne att sova ändå då det börjar kinkas lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0