(s)To(c)kholm

( andreas var tvungen leka med överskriften)
Nu är jag hemma från Stockholm och resan gick över all förväntan!
På ditvägen sov Minerva 2 st 25 mins pass bara och resten av tiden skulle hon stå och hoppa i mitt knä 0o.


Jeanette och hennes dotter Maxine mötte upp oss vid bussen och Minerva fick åka tunnelbana för första gången! men halva resan var hon hysterisk pga trötthet stackarn. hon somna i babybjörnen när vi gick av!.
Här är Jeanette och hennes uppnosiga dotter Maxine


Hemma hos Jeanette fanns det massa kul att leka med och Maxine tyckte att Minerva skulle leka med hennes dockors babygym! Stackars lilla Minerva var som en jätte där under.


Här leker Minerva på mattan och för en gångs skull krävde hon inte mammas fulla uppmärksamhet!


Minerva blev tillslut lite grinig och jag bar upp henne och kalla det ödet om ni vill men sekunderna efter blev det korsdrag och ner damp lampan och blomkrukan från fönstret ner på filten just där Minerva hade legat!..uschja det är bra att bli grinig ibland!

Jeanette har fått ett nytt smeknamn av mig : crazy cat lady

( här kommer katterna på rad för att få mat!..den 4e katten kom inte med på bild)

hemresan gick jättebra förutom dom sista 15 minuterna då hon var trött även fast hon sov 2,5 timmar från busstart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0