Söndag + måndag

hann inte skriva något igår så får bli nu på morgonen istället!
igår började Andreas spackla Minervas rum så att han kan måla det sen.. bra att det blir gjort nu när jag ska vänja Minerva att sova själv. 
tänkte infoga en bild men orkar inte gå och hämta kabeln som Bob snodde från min dator när han skulle ladda sin ipod ><.
Så får bli före - efter bild sen istället!

Idag ska vi på promenad runt sjön och sen fika med andra mammor och deras bebbar. ska bli trevligt att få dagen att gå!.

igår stod Minerva på alla 4 i en halv minut i sträck så snart blir det nog krypa av.
På onsdag ska vi vägas och hoppas att hon gått upp så hon följer kurvan nu iallafall. Ska bli 5 månaders sprutan med även fast det är en vecka kvar till månadsdagen!

Imorgon är det 1 september och officiellt är det väl höst då!..går så himla fort men jag är ju inte direkt en soldyrkare så helt ok för mig! längtar till dec då man får börja advents pynta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0