Lördag

idag var vi och storhandlade på Willys och jag köpte Minervas första barnmatsburk! potatis och majs..mums...eller nått.
Hon fick lite till lunch och det gick ner iallafall..sammanlagt nog 1-2 teskedar..ska ge mer ikväll och imorgon sen får det bli lite gröt igen!
Smakade hennes mat och det var ju ingen höjdare precis..

Inatt sov Minerva 6 timmar i sträck innan hon ville äta och efter det 4 timmar så var en riktigt bra natt och det behövdes eftersom hon knappt sovit något på dagen.

Jag drömde inatt att jag var gravid igen! Anita en gammal kollega till mig skulle ta min puls och då sa hon att jag var gravid! hur hon nu kunde se det genom att ta pulsen men men jag tog ett test efter det och japp jag var gravid igen!  sanndröm eller?
Om ett år ca får det gärna bli sanning iofs. Men hur ska man kunna älska en till lika mycket som jag älskar Minerva ? Är rädd för att det inte ska kännas lika mycket som med första barnet men dom som vet säger att det gör det med alla sina barn så det får jag hoppas då!..känslan när hon föddes var iallafall otrolig och den vill jag uppleva igen :)

just nu ligger Minerva och lutar huvudet i sin arm och ser på reklam på TV, börjar bli dags att sova snart skulle jag tro!

jag bjuder på en bild från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0