Ego!

denna bild har jag som skrivbordsunderlägg


och varje morgon när jag startar upp datorn ligger Minerva och kollar på processen med allvarlig min..svart, text,svart igen,blått med windows logga, svart igen, sin bild!
När hon ser sin bild spricker ansiktet upp i ettt jätte smile och förtjust iiiiiiiiiiiiiiii
jag skrattar så gott varje morgon nu! min lilla solstråle.
Just nu tittar hon på top model som också är en favorit 0o
Får se om det blir stolköpande idag eller imorgon..beror lite på när Andreas kommer hem då jag behöver hans busskort. känner inte för att ta vagnen med mig då hon oftast bara vill sitta i bärselet nu för tiden.
På måndag blir det 4 månaders kalas + BVC besök! hoppas hon följer sin nya vikt kurva och inte hoppat ner ännu mer! mitt lilla energi knippe till bebis som aldrig behagar ligga still!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0