Back to Stockholm

Så tog jag och bestämde mig snabbt! innan jag hinner komma på 1000 anledningar till att jag inte vågar åka att jag åker på fredag till söndag!
Sagt och gjort, nu är dom meddelade att jag kommer! mina kompisar där "hemma" ( borta heter det nu för tiden dock!)
Så blir Swebuss dit och hem då. Lämnar vagnen hemma så tar bara bilbarnstol och bärsele med mig så skulle Jeanette fixa vagn jag kan ha i Stockholm, smidigt och bra!.
Har inte vart i Stockholm sen slutet av november när jag var tjock och gravid. Nu är jag fortfarande tjock dock men bebisen utanför magen iallafall :)

Idag har jag varit på öppna förskolan ock det var trevligt! Minerva blev ledsen efter 5 minuter då det nog var alltför många bebisar och mammor runt omkring! Men vi gick in till andra rummet med kompisen Moa och hennes mamma johanna så då blev det lite bättre!..För mycket intryck på en gång antar jag. Moa har redan fått sina 2 första tänder så är lite avundsjuk! fast jag ska väl vara glad egentligen antar jag ;p Annars följs dom åt vikt och längd mässigt och det är skönt att det inte bara är Minerva som kinkar med viktuppgången :)

Idag matades Minerva med smörkniven i plast! Funkade helt perfekt som sked och hon fick i sig halva smakportionen idag igen, min duktiga lilla flicka!..Nu ligger hon och ser på Simpsons då hon råkade vakna av telefonen för en timma sen, men hoppas hon vill sova snart igen för det vill iallafall jag!.

Så..avbrott på 15 min och nu sover hon!

Här kommer dagens min ( fast var gårdagens iofs)


Så är mammas tangentbord en kul leksak just nu!


och en dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0