Världens snällaste ?

idag var vi hos doktorn..usch stackars liten när dom tog PKU testet..nål i huudet och ut med blod som skulle fylla 4 circlar!..efter 3e blod circeln börja jag gråta så då fick modiga pappan ta över ;)
Hörseln var perfekt! gav utslag nästan direkt och barnmorskan blev förvånad för det brukar ta en stund! tummen upp.
Efter födseln får dom högst gå ner 10 % av sin vikt inför detta besök och våran liten hade inte alls gått ner mycket! tummen upp. Visar att hon är en jävel på att tutta! :)
Hon har sen födseln haft gult var i ögonen..ganska mycket som rinner så var lite rädd det var ögoninflammation. Doktorn sa att vi skulle badda med papper och vatten några dagar och se om det blev bättre, men hör och häpna! Vår lilla miss perfekt gråter i stort sätt aldrig..är hon missnöjd,hungrig etc blir det mest gnäll så efter doktor besöket idag var det faktiskt hennes första tårar och det visade sig att efter sina synda floder så försvann problemen med det gula varet!..var det som behövdes, att hon skulle sätta igång tårkanalerna med.,Antar det inte alltid är positivt med snälla barn :)

idag har vi varit på en liten promenad i vårvädret..orkar gå ca 10-15 min sen får jag för ont så man får ta lite i taget antar jag.
Just nu ligger hon i bilbarnstolen och sussar sött så jag fick lite dator tid igen!


Pappas fina sugmärken från imorse :


Bild på tossingarna får komma vid ett senare tillfälle då jag inte vill störa henne genom att pilla av byxorna för en bild!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0