trötter

inatt blev det 2 timmars sömn!.. jippi..
Var jag som råkade väcka henne dock för jag fick för mig att hon inte andades och ruskade försiktigt om henne, men det skulle jag inte gjort för icke somnade hon om efter det ><
Idag använde hon sin babybjörn bärsele för första gången när vi gick och handla..somnade på stört och jag har hittat räddningen på lite privat tid!..just nu sover hon i sängen men blir lätt att bära omkring på henne sen.

20 grader varmt ute är det , rena sommaren!
På torsdag är det valborg och då kommer syrran och ungarna och hälsar på över helgen. kul kul.

Minervas farmor har varit på Ullared idag och handlat lite smått och gott till Minerva!
Aldrig fel att vara enda barnbarnet inte!

Kommentarer
Postat av: Veronica Österholm

Hej på dig äntligen datan igång känns som man är typ stenåldern. Vilken sötnos till dotter ni har men vilka tår som sagt haha. Vad kul att syrran kommer. Själv ska jag gå ut nån av dagarna i valborg. Kram

2009-04-25 @ 16:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0