stor städning!

skickade ut mannen på promenad med Minerva så jag kan städa lite! lite svårt att få tid till sånt och dammråttorna börjar komma fram för att leta efter mat ><
Men uschja vad tråkigt det är att städa dock!..nästan klar nu iallafall och svetten rinner friskt.
inatt har lillan sovit i stort sett hela natten med 3 avbrott för tuttning! så mamma har också fått sova ganska mycket!

Apropå karlar så har dom inte mycket innanför pannbenet ibland! igår lagade Andreas mat och idag tänkte jag att jag tar resten av korven som blev över till maten ikväll!..innan jag gick till kylen kunde jag nästan svära på att korven skulle ligga där helt öppen utan plast etc..och hade jag inte rätt ? Hur svårt är det inte att fatta att mat torkar ut om man inte lägger det i plast! likaså med prickikorven!..går bra att öppna paket men att sen lägga in det i en plastpåse det är mindre lätt minsann! Så! nu har jag fått spy galla lite på han med ;)

imorn kommer syrran och ungarna, kul kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0