promenad

Idag gick jag och Minerva in till stan och shoppade en rosa solklänning och en vit solhatt..helt sjukt egentligen..jag som varit så anti rosa och bebis söta saker är helt galen nu sen det blev en flicka som tittade ut!
Nästan allt jag tittar på nu går i rosa...jättesöta hello kitty kläder fanns det med men det får vänta tills sommaren :)
2 timmar var vi ute och nu har jag så ont i livmodern så jag vet inte vad jag ska ta mig till..det här med att vila och ta det lugnt passade bara mig innan graviditeten! nu vill jag ut så mycket som möjligt.
kallt var det idag med! 10 grader och jag som gick ut i t shirt! bra jobbat.
Fick ringa Andreas så han kom och mötte oss halvvägs för jag hade så ont så jag inte orkade dra vagnen längre.
Tur att syrran och ungarna kommer på torsdag..då lär Mariyama lägga beslag på barnvagnen och Minerva antar jag :)..valborgsmässoeld på torsdag blir det ,sen grillning i stadsparken på fredagen, ska tydligen bli toppenvarmt i jönköping i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0