farbror doktor

nu ska vi till doktorn för undersökning och PKU prov tydligen!..så svårt att hitta tid men hoppas få lite dator tid idag! nu har iallafall Andreas flesta släkt träffat Minerva och idag blir det hans moster och kusin som får komma! sen blir det paus så jag får lite lugn.

hahahha ett gall skrik från Andreas ! kommer in och en liten dam tog fel på mamma och pappa! hon sög sig stenhårt fast på pappas bröst i hopp om lite mjölk!! kvar lämnade hon ett sug märke!
Nu förstår han varför jag säger aj aj aj varje gång hon ska suga sig fast hehe.

hmm hittade ett jättebra sätt att amma nu, hon ligger i knät på en kudde i brösthöjd och snuttar och jag har båda händerna fria! helt prefekt!

idag trillade sista biten av navelsträngen bort med, skönt, blir det lite lättare med blöjan!

nej nu måste jag göra oss iordning för doktorn, senare ska ni få se ett riktigt kul kort på hennes fötter! hon har nämligen helt enormt långa tår !!..doktorn skratta gott när han undersökte henne i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0