en dag kvar! "håller tummarna"

imorgon vid den här tiden vet jag om jag kommer ha en bebbe imorn eller inte :)..hoppas hoppas dom kan sätta igång mig!
just nu känner jag ingenting men det gör inte så mycket då jag vet att det ev bara är en dag kvar nu.
Tänkte ta en lång promenad idag för att göra kroppen lite mer redo inför imorgon :). igår storstädade jag hela huset! helt sjukt vilken energi jag fick, var den nu kom ifrån..sovit med ca 2 timmars mellanrum hela natten så känner mig helt utvilad idag.
Ibrahim ( systers mellersta son) är ju här på påsklov och okuperar min dator så igår la jag mig redan kl 7 :) fast somnade inte förens efter halva SCI ( så vaknar man självklart när sluttexten rullar ><).
Idag ska jag stor njuta av min ev sista dag som gravid och utan barn!..allt känns såååå mycket lättare nu när jag fick ett datum istället för att varje morgon bara hoppas hoppas.

Fast vem vet..bara för att jag har 100 planer för idag och är ganska säker på att lilla livet inte kommer idag så gör den väl det :)..men den är så välkommen endå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0