bebis idag!

nu äntligen är det iallafall dags!
om 20 min bär det iväg för denna smärtfulla,intensiva,skrikiga,sväriga och helt helt underbara dag!
Var jättenojig för vi kunde inte väcka den lille imorse,fick ingen kontakt alls men efter ett glas starkt söt saft verkar den börja röra sig lite nu iallafall!..har ju varit så orolig hela tiden och nu sista dagen är man väl extra orolig kanske!..om 50 min är jag där och då kan dom lyssna hjärtljud iallafall om det skulle vara att den har navelsträngen runt halsen eller något annat!..usch som jag tänker! :(..allt kommer gå toppen bra och ikväll har jag en bebis på magen istället för i !!

går allt som det ska och det inte drar ut på tiden är jag nog hemma i morgon igen!..vill inte stanna för länge så står i min journal att jag vill hem så fort allt funkar som det ska! :)

blir en liten häx bebis på självaste skärtorsdagen!

Färjestad vann Guld igår :(..riktig rysare på slutet, synd att det inte blev någonting av alla chanser HV fick bara.. jaja grattis till er Karlstadsbor iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0