äntligen händer det saker!

kommit hem nu från barnmorskan och jag var öppen 2-3 cm så hon gjorde hinnsvepning på mig ( tror jag iallafall ) var det hon skulle göra iallafall och hon sa hon masserade etc!..så har ingen bebbe kommit innan onsdag har vi tid på BB halv åtta på morgonen, Då skulle jag ha med mig min packade BB väska ( som förövrigt fortfarande är opackad) så hoppas på igångsättning då. Men var det så att jag inte var helt mogen för det skulle jag troligen få vänta med igångsättningen tills lördag, självaste påskafton.

Var lite roligt hur man tänker när väl värkarna sätter igång som igår kväll :
jag : men men, jag måste ner med mina glas som står vid datorn.
Andreas : det ordnar sig
jag : men jag måste städa!
Andreas: det ordnar sig
jag : men jag måste lämna pengar åt bob så han kan köpa apelsiner!!
Andreas : men sluta oroa dig!!

jaja..idag tänkte jag köra på med lite städning etc för nu vet jag ju att det är på G kommande dagarna :)

Bebisen vägde förövrigt 2.9 kilo så tack och lov ingen bamsing!..beräknad vikt vid födseln skulle bli ca 3,1 sa hon..det är bra så mina 2-4 kilos blöjor inte blir för små!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0